الأربعاء، 1 ديسمبر 2010

سوّاح


سواح و ماشى فى البلاد سواح

و الخطوة بينى و بين حبيبى براح

مشوار بعيد و أنا فيه غريب

و الليل يقرب و النهار رواح

و إن لاقاكم حبيبي سلموا لى عليه

طمنونى الأسمرانى عامله إيه الغربة فيه

سواح و أنا ماشى ليالى سواح

و لا دارى بحالى .. سواح

م الفرقة يا غالى سواح

إيه اللى جرالى .. سواح

و سنين و أنا دايب شوق و حنين

عايز أعرف بس طريقه منين

لانا عارف أرتاح

و أنا تايه سواح

و إن لاقاكم حبيبي .. سلموا لي عليه

يا عيونى إيه جرالك

فين إنت و بتعمل إيه

يا ظنونى ما تسيبونى ..

مش ناقص أنا حيرة عليه

لا أنا عارف أرتاح و أنا تايه سواح

و سنين و أنا دايب شوق وحنين

عايز أعرف بس طريقه منين

و إن لاقاكم حبيبي .. سلموا لي عليه

يا قمر يا ناسينى رسينى عاللى غايب

نور لى ورينى سكة الحبايب

وصيتك وصيه يا شاهد على

تحكيله عاللى بيا و اللى قاسيته فليالى

و سنين و أنا دايب شوق و حنين

عايز أعرف بس طريقه منين

و إن لاقاكم حبيبي ... سلمّوا لي عليه

2 التعليقات:

Casper يقول...

أغنية جميلة وصوت لن ننساه
تقبل مروري

Casper

Unknown يقول...

اهلا وسهلا بيك ويارب تشرفنا وتمر علينا كدا علي طول

ISIS © 2008 Por *Templates para Você*