الثلاثاء، 26 أكتوبر 2010

حكايتى مع الزمان


كان ده كان إسمه حبيبي كان يوم من نصيبى

ضحيت بعمرى معاه مشوار إسمه الحياة و كان

أنا اللى بينكم هنا رضيت بالعذاب لحد ما قلبي

داب ولا شوفت يوم هنا أنا و أنا ياما إتحملت

أنا قاسيت ولا إشتكيت ولا جيت فى يوم بكيت

منه ليكم هنا أنا لا عتاب حيشفى جراح و لا

حيجيب اللى راح دى حكايتى مع الزمان

رسم لى على السما جنة فيها الهنا و قال حنعيش

هنا قلت إحلوت سنينى و بنالى فى الخيال

قصور من الآمال و قال مفيش محال نمت

و غمضت عينى و مرت الأيام و صحيت

مالقيتش غير آلام و عذابى مستنينى و أنا

اللى بينكم هنا مش عارفة رايحة فين و لا

فاكرة جاية منين جابنى الطريق هنا أنا

و أنا ياما إتحملت أنا دموع ماتنتهيش لو فات

مليون سنة أنا لا عتاب حيشفى جراح و لا

حيجيب اللى راح دى حكايتى مع الزمان

































0 التعليقات:

ISIS © 2008 Por *Templates para Você*