الأربعاء، 27 أكتوبر 2010

زى الهوى


زى الهوى ياحبيبى واه من الهوى ياحبيبى

وخدتنى من ايدى يا حبيبى ومشينا

تحت القمر غنينا وسهرنا وحكينا

وف عز الكلام سكت الكلام

واتارينى ما سك الهوى بأيديا

اه من الهوى ياحبيبى واه من الهوى

وحدتنى ومشينا والفرح يضمنا

ونسينا يا حبيبى فين انت وفين انا

نسيت ان هوانا حايعيش مليون سنه

بقيت وانت معايا الدنيا ملك ايديه

وامر على هوايا تقول امرك ياعينى

وف عز الكلام سكت الكلام

واتارينى ماسك الهوى بأ يديه

واه من الهوى يا حبيبى

خايف ومشيت وانا خايف

ايدى ف ايدك وانا خايف

خايف على فرحه قلبى

خايف على شوقى وحبى

وياما قلت لك انا واحنا فى عز الهنا

وقلت لك يا حبيبى

لا نا قد الفرحه دى وحلاوه الفرحه ديه

وخايف ف يوم وليله ما لقكش بين ايديه

واه من الهوى يا حبيبى

واه من الهوى ورحت طاير طاير

وفتنى يا حبيبى وقلبى حاير حاير

وقلت له انا راجع بكره انا راجع

فضلت مستنى بأمانى .... ومالى البيت

يالورد ...بالشوق .. بالحب بالاغانى

يا حبيبى الشمع قايد باحلى كلمه فوق لسانى

رددنا الغنوه الحلوه ...الحلوه سوى

ودبنا مع نور الشمس ودبنا سوى

وف لحظه لقيت زى دوامه الهوى

رميت الورد طفيت الشمع

والغنوه الحلوه ملاها الدمع ياحبيبى

وف عز الامان ضاع منى الامان

واه م الهوى ياحبيبى اه م الهوى

0 التعليقات:

ISIS © 2008 Por *Templates para Você*